9 września 2014

Łapacze snów, dekoracje

Nie będę dorabiać teorii do moich dekoracji, popularnie zwanych "łapaczami snów". Jeśli ktoś jest zainteresowany symboliką, zapraszam do Wikipedii. Dla mnie są one tylko i wyłącznie ozdobą. Subtelnym, koronkowym wiankiem, którego tasiemki i piórka lekko poruszają się przy najmniejszym ruchu... Lubię i chętnie je widzę w sypialni, obok jeansowej kamizelki. Pięknie zdobią też nieprzysłonięte firaną okno.Wianek upleciony jest ze sztywnego papierowego sznurka i stanowi oparcie dla bawełnianej serwetki.

Łapacze dostępne są w Galerii DE LA LUCA. Każdy w jednym egzemplarzu!

23 komentarze:

  1. powiało indiańska mistyką :) ale mozna tez tak jak ty traktowac to jako ozdobę

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy szczególnie przypadł mi do gustu :)
    PS: Śliczny baner!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne, ja mam prawdziwy indiański:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Łapacze snów są piękne i uwielbiam je. Szczególnie takie koronkowe i delikatne.
    Pozdrawiam!
    Ewela

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się łapacze snów. Jednak wole te bardziej magiczne, stworzone z wikliny i zaplatane sznurek na dziewiątkie. Jednakże te jako dodatek do wystroju mają w sobie coś uroczego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje łapacze są po prostu cuuudowne!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się takie formy dekoracji a z serwetką wyglądają rewelacyjnie! Takie delikatne,subtelne :)
    Z łapaczy posiadam jedynie naszyjnik ;p
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Υou take wonderful photos and i like the way you "see" sceneries and items.
    Glad to meet you!

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne i oryginalne! :) nie są takie tandetne jak w sklepach! :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo piękne łapacze , mam też kilka w swojej kolekcji . Każdy z nich ma swój własny niepowtarzalny czar....

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne ,romantyczne i piękne ,te Twoje łapacze,gratuluje super pomysł na obwódkę ze sznurka , ja wkładam serwetki w kółko do haftowania ale ich nigdy nie dekorowałam, więc jeszcze raz zachwyt nad pomysłem............

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję Wam moje Drogie za ciepłe słowa:) bardzo, bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny ! Pozdrawiam Kamila :)

    OdpowiedzUsuń